Известие

Collapse
No announcement yet.

маслен отдушник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • маслен отдушник

    Колеги здравейте,
    имам едно проблемче за разрешаване и реших да се консултирам с Вас.
    Става дума за маркуча през който излизат маслените пари ( маслен отдушник ) или нещо подобно нека някой ме поправи ако не се нарича така. Та целият ми е скапан и надупчен, така че може ли някой да сподели ако е имал същият проблем как го е разрешил, от къде го е взел този маркуч и да ли може да се подмени с обикновен маслоустойчив маркуч.
    Искам също да попитам той се намира под горната кора на двигателя, минава покрай дросел клапата и се спуска някъде надолу т. е къде свършва този маркуч, колко е голям и като гледам май е трудничък за смяна? Той е някъде около 16-18 мм широк ако не се лъжа.
    Благодаря предварително на всички за съветите.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
    VW Passat 1.8, 1991
    Seat Leon 1.4, 2007

  • #2
    Добре де колеги никой ли не е имал подобен проблем и не може да споделите нищо?
    Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
    VW Passat 1.8, 1991
    Seat Leon 1.4, 2007

    Comment


    • #3
      Мисля че не получаваш отговор защото нещо не се вързва описанието маркуча за маслените пари за почва от там където го описваш от пласмасовия капак на клапаните и завършва във въздухопровода след дебиотмера и е длъг около 20-25 см.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Колега като гледам така някой е решил проблема ти с отдушника както се решаваха проблемите навремето в сервизите... маркуча за малсенните пари се пуска отдолу под колата ... ко ша ги гориш тия пари... "само давят маторя"
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #5
          Колега благодаря, че се озова на поста ми.
          Но сега да обясня аз го наричам така защото от сервиза в който ми го откриха че е за смяна казаха че е за маслените пари ( не компетентни )
          А сега на въпроса аз съм го отбелязал на снимката къде се намира под капака от задната дясна страна ( като застанеш с/у колата ) излиза и продължава по-край клапата надолу и не се вижда къде свършва.
          Пак е широк като този по размер но е доста по-дълъг.
          Видях го поне с очите си целият е скапан и е надупчен.
          Моля, ако някой се сети за какво говоря да внесе повече яснота и помогне за решаване на проблема.
          Благодаря на всички предварително.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
          VW Passat 1.8, 1991
          Seat Leon 1.4, 2007

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev
            Мисля че не получаваш отговор защото нещо не се вързва описанието маркуча за маслените пари за почва от там където го описваш от пласмасовия капак на клапаните и завършва във въздухопровода след дебиотмера и е длъг около 20-25 см.
            Аз защо си мисля, че това дето си го оградил на снимката е "байпас" откъдето колата си смуче въздух при напълно затворена клапа, а именно на снимката от ADO 1982 е обозначен маркуча за маслените пари?
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Old Fox
              Първоначално публикувано от Novachev
              Мисля че не получаваш отговор защото нещо не се вързва описанието маркуча за маслените пари за почва от там където го описваш от пласмасовия капак на клапаните и завършва във въздухопровода след дебиотмера и е длъг около 20-25 см.
              Аз защо си мисля, че това дето си го оградил на снимката е "байпас" откъдето колата си смуче въздух при напълно затворена клапа, а именно на снимката от ADO 1982 е обозначен маркуча за маслените пари?
              Вкарваш ме в размисли ако колата смуче от там въздух при затворена дроселова клапа кой ще отчита този въздуха който влиза от там при затворен дросел не трябва ли МПХ да държи клапата отворена. А и къде ще отиват тези маслени пари от този маркуч дето колегата пита трябва да влизат в смукателния тракт. Нещо не се сещам какъв марку1 има там ама като съм махал капака на клапаните само този който съм заградил разкачавх пък може и да съм забравил
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Закарваш я на Бобо, Румен или във Вантотрейд и си готов. За кво ходиш при някви неуки майстори да ти направят по-голям проблем. Тоя маркуч да струва 30 лв. макс.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #9
                  Значи колеги този маркуч се вижда дори и когато капака е затворен точно в десният горен ьгьл, но много е странно че никой дуг не е имал подобен проблем, но ще видя да я зякарам да я погледнат.
                  Идеята ми беше дали някой може да ме насочи да знам какво точно да търся.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
                  VW Passat 1.8, 1991
                  Seat Leon 1.4, 2007

                  Comment


                  • #10
                    Значи колеги този маркуч се вижда дори и когато капака е затворен точно в десният горен ьгьл, но много е странно че никой дуг не е имал подобен проблем, но ще видя да я зякарам да я погледнат.
                    Идеята ми беше дали някой може да ме насочи да знам какво точно да търся.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
                    VW Passat 1.8, 1991
                    Seat Leon 1.4, 2007

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Вкарваш ме в размисли ако колата смуче от там въздух при затворена дроселова клапа кой ще отчита този въздуха който влиза от там при затворен дросел не трябва ли МПХ да държи клапата отворена. А и къде ще отиват тези маслени пари от този маркуч дето колегата пита трябва да влизат в смукателния тракт. Нещо не се сещам какъв марку1 има там ама като съм махал капака на клапаните само този който съм заградил разкачавх пък може и да съм забравил
                      Амиии той маркуча е след дебитомера тъй че има кой да отчита. (пък и при напълно затворена клапа и отпуснат педал потребяваното количетсво въздух би трябвало да е константа)А пък на въпроса ти маслените пари се "обединяват" с въздуха от "байпаса" и влизат в смукателния тракт след дросела. Като махнеш декоративния капак няма начин да не видиш маркуча за маслените пари. Това са ми го обяснявали тукашните корифей (или аз дотолкова съм го разбрал) , а съвсем отговорно мога да твърдя, че те са хора дето бая си разбират от нещата.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                      Comment


                      • #12
                        Сега ако постъпва въздух след дед дебитомера няма как да се отчетете и накой би ли пуснал снимки или линк към такива че нещо не се сещам как точно са тези маркучи и кой къде влиза след дросела.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev
                          Сега ако постъпва въздух след дед дебитомера няма как да се отчетете и накой би ли пуснал снимки или линк към такива че нещо не се сещам как точно са тези маркучи и кой къде влиза след дросела.
                          Точно така за това казвам че през тоя маркуч(ограден от теб)не идва въздух, който да премине през клапата, а се отвежда въздух от тръбата. Т.е колата си смуче през филтъра, минава през дебитомера той си смята квото си требе и после не минава през клапата, а през те тая тръба. Може и да не съм се изразил правилно първия път.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                          Comment


                          • #14
                            Разбрахме се .Но на мен нещо ми убягва този маркуч дето влиза след клапата нещо явно не съм го забелязал.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ADO 1982
                              Значи колеги този маркуч се вижда дори и когато капака е затворен точно в десният горен ьгьл, но много е странно че никой дуг не е имал подобен проблем, но ще видя да я зякарам да я погледнат.
                              Идеята ми беше дали някой може да ме насочи да знам какво точно да търся.
                              Значи можеш да го смениш с маслоистойчив маркуч стига да е същия диаметър и този дето е на колата да е с някакъв профил с някакви чупки.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X